>> 5 Terkini :

Thursday 25 September 2014

PAS kena sailang dengan Pimpinan Besar PKR & DAP di Pengkalan Kubor



Aduhai PAS, anda kata anda hebat... anda punyai jentera yang ramai dengan dilengkapi sudah berapa puluh kali dah pilihanraya...jadi sesuai jugalah pimpinan-pimpinan besar PR tak turun..

Hendak turun buat apa lagi..hendak kempen apa lagi...serah saja kepada PAS dan mereka dapat selesaikannya.. Sebelum ini dengan suara yang bongkak anda sanggup nak jentik mana-mana rakan yang sesama dengan anda...dalam ertikata berani dengan geng sendiri sahaja....

jadi sekarang buktikanlah kemampuan jentera anda....tapi akhirnya............


PAS redha dengan tindakan rakannya dari PKR dan DAP yang tidak dapat turut sama membantu kempen calonnnya dalam pilihan raya kecil Pengkalan Kubor.


Pengarah jentera PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata para pemimpin PKR dan DAP tidak turut serta dalam hari-hari terakhir kempennya kerana tumpuan pada isu pelantikan menteri besar Selangor.

PAS lihat peluang makin tipis di P Kubor

PAS melihat peluangnya untuk menang dalam pilihan raya kecil Pengkalan Kubor makin tipis kerana pengundian esok akan berlangsung pada hari bekerja.

Walaupun kerajaan negeri sudahpun mengumumkan esok sebagai hari cuti peristiwa, PAS melihat bahawa tarikh tersebut menghalang kira-kira 2,000 pengundi luarnya untuk pulang mengundi.

Pengarah jentera PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata parti itu mengharapkan kumpulan pengundi untuk memberi sokongan pada mereka, ekoran persaingan sengit yang dihadapinya sepanjang kempen ini.

“Logiknya, pengundi akan berkurang sebab pengundi luar mungkin tidak akan pulang kerana selepas ini akan raya haji, pengundi (perlu) balik ke kampung dua kali.

1 comment:

Unknown said...

Tak ada undi untuk pas, umno dan mungkin juga RR tapi mungkin undi untuk ABU (asalkan bukan umno)

Popular Posts