>> 5 Terkini :

Friday 10 October 2014

Kes Saman Pil Kuda Keatas Hj Hadi - Pandai Tuduh Pandailah Jawab...!!

KES SAMAN PIL KUDA KEATAS HJ HADI


Hj Dillah bukan sebarangan orang. Salah sorang kontraktor yg berjaya di Paka, Dungun. Beliau penyokong Pas dan banyak sumbangan beliau kepada parti Pas khusus di Paka dan Dungun.

Shamsul adalah rakan saya juga katanya. Isu pil kuda, mahkamah akan bersidang buat kali terakhir pada 28.10.14 ini. Hj Hadi diwajibkan hadir. Waran tangkap telah pun dikeluarkan kepada wartawan Kosmo kerana tidak hadir semalam(09.10.2014). Isu pil kuda telah diterbitkan melalui satu artikel di akhbar Kosmo.

Hj Hadi wajib kena hadir pd 28.10.14. Sekiranya Hj Hadi tidak hadir, mahkamah akan memutuskan kemenangan di pihak Shamsul. 5 peguam kini bersama Shamsul, 2 Melayu dan 3 India. Mereka dengan penuh keyakinan akan menang dalam kes ini.

Walaupun Hj Hadi tidak menyebut nama siapa pengedar pil kuda, calon komunis dan calon tangkap muat tetapi Hj Hadi ada menyebut ianya berlaku dikawasan pertindihan kerusi.

Dimana. ..? 6 DUN iaitu:

1. Sg Acheh
2. Labuan
3. Kota Damansara
4. Kota Putera
5. Bukit Besi
6. Seberang Takir

Walaupun Hj Hadi menyebut secara umum, jangan lupa hanya 6 DUN sahaja yang terlibat. InshaAllah..! 3 calon PKR akan hadir pada 28.10.14 akan datang. Kota Putera, Seberang Takir dan Bukit Besi. Kesemuanya dari Terengganu.

Bukti video sudah ada ditangan Shamsul malah video ucapan Hj Hadi di satu majlis tertutup di Alor Limbat, Terengganu ada menyebut calon berumur 20 tahun keatas.

Ini senjata terakhir di mahkamah rayuan sekiranya keputusan disebalik. 5 peguam Shamsul sudah tidak sabar untuk bertanya soalan kepada Hj Hadi pada 28.10.14 ini.

"Siapakah diantara keenam-enam calon ini yang Hj Hadi tuduh.?! Hj Hadi WAJIB kena jawab...."

PANDAI TUDUH PANDAILAH JAWAB..
ABANG BUAT ABANG TANGGUNG..
JANGAN LIBATKAN AHLI DAN PENYOKONG...
SENDIRI YANG CARI PASAL..

2 comments:

Rambo said...

kerana mulut badan binasa

kerana dunia ulamak binasa

jgn ponteng perbicaraan....

kalau hakim jatuh hukuman jawab je kat hakim :

Barua!

Kena Beli Broker Anwar!

Pengkhianat!

Tak Wala pada Presiden!

Engkar pada Majlis Syura!

Maka hakim pun kata hukumannya :

5 tahun ke Tanjung Rambutan sehingga sembuh

Unknown said...

Kah....kah....kah....ko mmg pandai buat lawak..gua pung nk tengok hj hadi masuk wad sasau.Mampos la ko hj hadi...kah...kah...kah...

Popular Posts