>> 5 Terkini :

Friday 24 October 2014

Jangan percaya sangat pada label politik, ianya hanya propaganda

Michael Chiang


Mereka kata Anwar Ibrahim agent Yahudi tapi yg menjalin hubungan dengan Amerika dan Israel ialah Umno. Yang mengekspot minyak sawit ke Israel ialah Umno. Yang menentang TPPA ialah Pakatan.

Mereka kata Pakatan nak jual negara tapi yg jual Tanjung Pagar dan Pulau Batu Putih kpd Singapura ialah Umno.

Mereka kata DAP anti-Islam tapi yg beri peruntukan beratus juta ringgit kepada sekolah agama ialah DAP. Yang hina Islam secara terbuka dan menikmati kekebalan dari dakwaan ialah MCA, GERAKAN dan MIC.

Mereka kata DAP nak hapuskan hak Melayu tapi yg mengubah status tanah reserve Melayu dan menjualnya ialah Umno, yg bina Iskandar Malaysia ialah UMno.

Mereka kata PAS sesat tapi yg mengusahakan dan melesenkan kasino, kilang arak, loteri, nombor ekor, pusat pelacuran, yg menganjurkan Kpop, Music Festival ialah Umno dan kroni-kroninya.

Mereka kata Pakatan akan bangkerapkan negara tapi yg bermaharajalela makan rasuah dan menyebabkan hutang negara melambung ialah Umno.

Mereka kata Anwar liberal dan Madey konservatif tapi dari segi amalan dan pemikiran adalah sebaliknya. Anwar Ibrahim tak anti-hadis, tak sokong Kassim Ahmad, wanita2 dlm keluarga AI semuanya bertudung, DSWA bersalaman dengan memakai sarung tangan.

Mereka kata Izzah mengucapkan tahniah kpd penganjur program sentuh anjing tapi mereka sembunyikan apa yg Marina Mahathir kata.

Jangan percaya pada label politik, ianya hanya propaganda

No comments:

Popular Posts