>> 5 Terkini :

Sunday, 26 July 2015

Sebenarnya penubuhan parti baru GHB adalah atas dasar Taat & Wala' pada arahan Presiden PAS..!!

Penubuhan parti baru adalah kerana pimpinan progresif wala' kpd Tuan Guru Presiden...

Hadi yang telah mengarahkan parti baru ditubuhkan jika tidak lagi sependapat dgn PAS (atau lebih tepat Hadi) ..

Jadi kenapa timbul isu pengkhianatan..?

Ini adalah arahan presiden, atas dasar Taat dan Walak, sebab itulah perlu tubuhkan parti baru... Kah kah kah....



4 comments:

lagu tu laa said...

dia yg suruh tubuh parti baharu , dia pula yg duk meroyan,duk cirit birit mulut,dah telepaih cakap nak wat cam na?kena terima lah akan lahir sebuah wadah perjuangan yg baharu dan mantop,harap2 utz'mantop'pun akan ikut serta.

Anonymous said...

Cakap tak konsisten... kalau hadi sorang terlebih dos sudahlah... ni yang lain pun ikut telan jugak.... tok guru depa terlebih ajar matapeljaran pelajaran u-turn & spin.

http://www.kedahlanie.info/2015/07/pas-tidak-halau-ahli-tinggalkan-parti.html?m=1

nellydarliana nordin said...

Silap sikit kau ambik kesempatan utk merumit dan memecah belahkan lagi umat islam. Fikirkanlah kalau tak ada sebab besar tak mungkin nak buat parti lain. Ini semua dunia punya keperluan kan.

nellydarliana nordin said...

Silap sikit kau ambik kesempatan utk merumit dan memecah belahkan lagi umat islam. Fikirkanlah kalau tak ada sebab besar tak mungkin nak buat parti lain. Ini semua dunia punya keperluan kan.

Popular Posts