>> 5 Terkini :

Wednesday 8 July 2015

Hj. HADI 'kantoi' kenapa beliau tidak hadir ke parlimen semalam...!!

Usin UG Ceroi with Combatt Siber and 8 others

Semua MP dari PR berkumpul kat dataran di Parlimen semalam sebab tak dpt masuk Parlimen. Tujuan berkumpul mahu nyatakan pendirian PR serta Ngo bahawa isu atau skandal Najib yg terlalu banyak itu mesti disiasat segera.

Sebelum hangpa tanya di mana guru tok, tiada bersama di sini, tok jawab dulu bahawasanya guru tok 'uzur syarie' semalam. Lojik ke guru tok ulamak dunia mahu duduk cangkung disitu untuk mendengar ucapan seorang wanita yg tidak layak bernama Azizah?



Lagi pun sebelum ini guru tok dan mursyid tok dah kata, "Parti Najib tidak seteruk Firaun", "Najib manusia biasa bukan Malaikat", dan "jika mahu tuduh najib kena ada saksi".

Tok yakin geng2 walaun tok akan tetap angguk dengan 'fatwa' guru tok. Memang kita perlu saksi jika nak tuduh sesiapa pun kecuali "tuduh Kit Siang hina hudud" atau tuduh calon PKR edar pil kuda", itu diharuskan tanpa saksi mahupun bukti.

INI JAWAPAN ELAK & KILAS KENAPA GURU TOK UZUR SYARIE SEMALAM :



Coq Kria ...
Senyum Itu Sedekah

1 comment:

lagu tu laa said...

tok dan geng sarban tok pi pekena sop kepala lotot dan siku kat restoran jepang kat lan cow kit road,pasai tak puaih makan lagi,sambil belajaq silat cakaq limau ngan pok nik abodo.saja wat2 lupa ada persidangan luaq parlimen.kalu hangpa tak caya kena bawa 4 seksi yang masih dara!harap hangpa semua tak marah kat tok dan geng sarban tok,kalu marah nanti hangpa semua kena juai.

Popular Posts