>> 5 Terkini :

Saturday 25 July 2015

PAS semakin berbelit untuk menekan GHB, namun GHB terus bergerak tanpa mempedulikannya


Lepas satu, satu alasan di guna oleh pro hj hadi guna untuk menekan grup GHB. Bermula dengan merajuk dan keciwa diikuti dengan bia'ah, makan gaji haram dan sekarang letak jawatan sebagai wakil rakyat semua nya berbalik kepada mereka yang sokong hj hadi.
Malangnya mereka tak membalas dan memberi pandangan mereka, antara kedudukan mereka dengan grup GHB.

Kata merajuk dan keciwa , grup GHB masih bersemangat dan terus mendapat sokongan.

Kata bia'ah, grup GHB minta terangkan makna pengkhianat. Macamana penyokong bukan Islam minta penjelasan mengenai celaan dan kejian yang sampai sekarang tidak mendapat respon dari mereka, macam tu jugak lah pengertian pengkhianat tidak di jawab.

Kata makan gaji haram, siapa yang sebenarnya makan gaji haram? Dah tak lepas gaji haram, kata pulak kena letak jawatan. Sedangkan makan gaji haram dan letak jawatan tak dapat di perjelaskan kerana ada undi dari penyokong PR bukan semata-mata hanya dari undi ahli PAS.

Mengapa pemimpin yang menyokong hj hadi tak fikir habis-habis ? Percaya lah mereka akan terus mengunakan point yang sama yang tidak jelas dan yang berbalik kepada mereka balik.

Yang penting, rakyat menyampah dan bosan dengan politik PR. Matlamat PAS ia lah mengagalkan PR.

Jangan sebut , PAS masih menyokong PR dan PR masih ujud di Selangor. Kerana selagi itu lah nanti penyokong kuat hj hadi ambil kesempatan memburukkan PR. Keburukan gelagat PAS akan di kaitkan dengan PR.

2 comments:

Anonymous said...

Sesetengah ustaz yg sekolah pondok adalah hasil reject sekolah sekular sebab bengap sangat.... jadi sebab tu akal mereka pendek tapi nafsu besar... contoh terbaik yang diceritakan ada seorang ustaz yg pro pil hadi cuba merendah2 mufti perlis dengan memperli PhD yang dimiliki dengan singkatan PEN DAKWAT HABIS... akal singkat macam tu takkan boleh bangunkan negara. Lebih malang ustaz akal singkat ini membawa isu2 dalaman parti ke masjid2 di mana ahli2 umno turut sama mendengarnya dengan senyum simpul.

Maka terbuktilah ketidaksediaan Rasulullah SAW untuk memberikan jawatan kepada Abu Dzar al Ghafiri disebabkan kelemahannya.

Anonymous said...

Semua mereka tu ustaz cari makan saja..dlm politik boleh dpt projek dan mereka ni jenis pelahap maklumlah tak pernah hidup senang...nasib baik tak menang pru 13, kalau tidak skandal hadi lebih besar dari 1mdb.

Popular Posts