>> 5 Terkini :

Monday 26 October 2015

Husam tidak akan berhenti mendedahkan kerakusan, korupsi & ketidak telusan...

Abied Abdullah


Ada ramai yang kepanasan dengan pendedahan demi pendedahan penyelewengan oleh Husam Musa. Terutama mereka yang duduk di tampuk kuasa kerana kerakusan, korupsi dan ketidak telusan..

Saya begitu bangga dan saya amat-amat yakin bahawa Husam tidak akan berhenti. Kerana apa Husam tak akan berhenti?!

Pertama : Kerana apa yang mereka telah lakukan kepada Husam selama ini.

Kedua : Kerana kepincangan dan penyelewengan yang menyebabkan Husam menentang UMNO/BN selama ini. Maka tidak akan dapat diterima Husam apabila dikalangan PAS yg berperangai seumpama ini.

Ketiga : Kerana Husam seorang yg tiada kepentingan jawatan seperti kebanyakan orang lain yang sedang hangat menfitnah dan mengaibkannya sejak dulu.

Keempat : Kerana Husam membawa fakta yang tepat dan benar demi untuk kepentingan umum dan rakyat. (Walau Husam tahu banyak kes peribadi kepimpinan tertentu (dengan bukti) tapi tetap tidak didedahkan).

Kelima : Kerana mereka dah burukkan, fitnah, label dan macam-macam pada Husam hingga tahap zero, maka tidak perlu ada apa yang nak dibimbangkan lagi. (Fenomena ini bagus sebagai satu latih tubi untuk Husam Musa).

Keenam : Kerana sekalipun Husam berdiam diri, Husam tak pernah selamat dan tetap menjadi fitnah pihak mereka.

Malas dah nak taip dah..

Kesimpulannya..

Husam akan terus membongkar setiap penyelewengan dan korupsi pihak yang bertanggungjawab!
Syabas dan tahniah saya ucapkan pada YB Husam Musa. Teruskan! Demi perjuangan rakyat, keadilan dan ketelusan sebagaimana yang dibawa oleh Allahyarham Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat!

Rakyat Pengundi PAS Kelantan.
Rakyat Kelantan yang dambakan Ketelusan.
Rakyat Kelantan yang mendokong Perjuangan TGNA.

No comments:

Popular Posts