>> 5 Terkini :

Wednesday 14 October 2015

Adakah PERKASA perbodohkan PAS atau sebaliknya...?

King Aziz
22 mins ·

PERKASA berkerjasama dengan PAS??????????

Itulah berita yg agak mengemparkan dunia politik hari ini. Ramai yg terpinga-pinga,apakah BERITA INI BENAR ATAU TIDAK? Semuanya terjawab dengan terpaparnya gambar PELUKAN IBRAHIM ALI BERSAMA TGHH yg agak MUSTAHIL ianya boleh berlaku jika diambil kira iklim POLITIK SEBELUM INI.

Pada peringkat awal BERITA ini dikeluarkan oleh akhbar MAYA,maka hadirlahlah ULASAN dari penyokong dan pendokong PAS yg menghalalkan TINDAKAN ini dengan pelbagai alasan. Walaupun mungkin hati kecil mereka juga tertanya-tanya,idea siapa yg seBIUL ini. Namun demi untuk pertahankan PAS maka dikeluarkan HUJAH-HUJAH yg mempertahankan tindakan ini.

TUP-TUP,seperti BIASA keluarlah BERITA penafian oleh TUKANG NAFI terlatih Dr Shamsuri yg dikatakan PAKAR dalam mengulas kehilangan MH370 yg sehingga kini tidak diketemui, Ulasannya di TV3 pada ketika itu agak MUSTAHIL untuk ORG KUAT PAS berada disitu tetapi telah tidak menjadi mustahil baginya.

Siapa sebenarnya Dr Shamsuri dan apa wataknya dalam politik PAS?

Beliau dilihat begitu SELAMAT didalam PAS. Apa pun PERISTIWA yg berlaku didalam PAS ,peranannya mesti ada BELIAU tetapi tidak menjadi fokus kepada sebarang ULASAN POLITIK! Dr Shamsuri dikatakan seorang PAKAR EURONOTIKA,tentulah bergaji lumayan jika berkerjaya. Apa pekerjaan beliau kini? Yg diketahui beliau adalah SETIAUSAHA POLITIK KEPADA TGHH. Berapa pendapatan bulanannya? Dari mana hasil pembiayaan kehidupannya? Apakah dia disara dengan gajinya sebagai SETIAUSAHA POLITIK?

Banyak sungguh duit parti atau duit HJ HADI untuk menyara segala kehidupan dan kehidupan Dr Shamsuri. Dikahabarkan kehidupannya agak mewah dengan pelbagai kereta mewah miliknya atau mungkin ada yg TUMPANG LETAK DIGARAJNYA. . SIAPA pembiayanya?

Sewaktu Unity Government bertiup kencang,wataknya juga adalah BESAR sebagai pengatur antara PAS dan UMNO. Sewaktu DR MAHATHIR DAN TGHH berpelukkan,senyumannya sungguh melebar. Gembira dengan apa yg terjadi. Sewaktu BERAHIM Ali BERPELUKKAN,apakah BERAHIM ke PEJABAT AGUNG PAS TANPA NOTIS? Urusan siapa yg mengaturkannya? Apakah tiada perbincangan awal adanya kunjungan sebegitu? Apakah PEMBERITA dibawa oleh BERAHIM ALI atau diaturkan oleh SETIAUSAHA POLITIK Presiden PAS? Untuk apa sebenarnya liputan itu diadakan?

Apakah ada kemungkinan kesemua PEMBERITA itu hadir pun atas dasar KUNJUNGAN HORMAT dan tidak menjangkakan adanya PRES CONFRENCE?

WATAK-WATAK seperti Dr Shamsuri,Dr Zuhdi…agak memelikkan dalam perjalanan parti POLITIK PAS. Perjalananan politik PAS seperti DIKAWAL oleh tangan-tangan ghaib yg berperanan mengaturkan segala pertemuan sulit dan SIAP sedia dengan SKRIP PENAFIAN………Mereka SELAMAT HINGGA KINI KERANA

PEWALAQ dan pemimpin PAS yg kerdil agak TAKUT untuk persoalkan BIDANG tugas mereka. Mungkin dibimbangi dihantar keNERAKA?

AnaK JATI PADANG LUAS,Jerteh INI mungkin akan TERBOGEL juga peranannya pada satu ketika nanti!

MISTERI INI AKAN TERURAI JUGA SAMPAI MASA DAN KETIKANYA

No comments:

Popular Posts