>> 5 Terkini :

Wednesday 27 January 2016

Sudahlah Miskin.. Hutang pula banyak..bila orang tolong bagi duit dia pulangkan pula...

Adam Al-Pekani,


Sudah lah miskin, banyak hutang pulak. Dah lah orang tolong bagi duit, di pulangkan. Najib tidak akan pulangkan duit tersebut sekiranya duit tersebut benar-benar digunakan untuk membantu negara menghadapi kemelesatan ekonomi ketika ini. Yang sebenarnya tidak ada orang percaya yang Najib benar-benar memulangkan duit tersebut.

Bagaimana Najib boleh memulangkan duit tersebut semasa siasatan sedang di jalankan? Peguam Negara pula hanya mengatakan Najib telah memulangkan duit tersebut, sedangkan tidak ada keputusan atau arahan dari Mahkamah meminta Najib memulangkan duit tersebut.

Duit tersebut hanya boleh di pulangkan oleh Kerajaan melalui Peguam Negara dan SPRM. Bukan Najib yang memandai-mandai memulangkan duit tersebut.

Najib perlu mendapatkan semula duit tersebut jika tidak Najib telah melakukan satu lagi kesalahan kerana melanggar undang-undang dimana duit tersebut adalah hak milik Kerajaan selagi tidak ada keputusan untuk memulangkan semula kepada Najib dan seterusnya di kembalikan kepada Pak Arah yang memberi derma tersebut.

Kesudahan nya, PM kita tidak ada maruah !!

1 comment:

Anonymous said...

Inilah yg di gah kan dlu...oleh pm sendiri....terbangsat..... Beliau dpt taitle tuu dgn bangganya.

Popular Posts