>> 5 Terkini :

Wednesday 15 April 2015

Apabila AHLI MAJLIS SYURA ULAMAK PAS fitnah AHLI PAS dibawah..!!!


Catatan Dhuha

Fitnah, tuduh menuduh, lebel melebel, bukan akhlak orang Pas walau pun nampak dia penyokong tegar Pas. Ini ialah perangai ahli bilik sebelah. Mungkin saraf musuh sudah menyusup masuk ke dalam Pas tanpa disedari. Puncanya apabila ukhwah dan mahabbah sudah terbakar. Perselisihan bertambah semarak apabila dibicara di medan terbuka.

Ustaz Idris Hj Ahmad

26 Jamadil Akhir 1436/ 15 April 2015 Rabu.

Kepada Si Pencatat Dhuha ni......

Aku nak sebut begini saja la.... Pencatat Dhuha sebut bukan akhlak org pas walau pun nampak dia penyokong Pas.

Wahai Pencatat Dhuha. Pasai pa yang dituduh itu "penyokong Pas"? Buat catatan dhuha konon untuk hentikan fitnah, tuduh menuduh, lebel melebel tapi catatan dhua tu sendiri pun fitnah, tuduh dan melebel. Siap lebel bukan orang pas walau pun nampak dia menyokong Pas. Sebab tu aku nak kata.. bukan penyokong Pas atau ahli biasa saja yg dok fitnah dan melebel org ni. Ianya bermula daripada pemimpin.

Contoh aku nak bagi ialah si Pencatat Dhuha ni sendiri. Pencatat Dhuha ni Ahli Parlimen PAS, Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Ahli Majlis Syura Ulamak Pas. Bertaraf ulamak si Pencatat Dhuha ni tapi dia juga dok menjaja fitnah terhadap aku kpd orang.

Dia ni pernah dlm mesyuarat editorial Harakah menyebutkan bahawa jangan dok ambik kira sangat dgn Zulhazmi tu... Zulhazmi tu bekas Umno masa di kampus UKM dulu. Aku cakap ni bkn mereka cipta tapi saksi aku org di dalam mesyuarat tu sendiri. Orang dalam mesyuarat tu telefon aku tanya, zul betul ka enta dulu umno masa di UKM?? Aku tanya sapa kata?? dia kata Ustaz Idris yang sebut dlm mesyuarat.

Benda ni bukan baru sehari dua ni ja... lama dah... dan selama itu, Ustaz Idris Ahmad si pencatat Dhuha ni tak pernah tanya aku, tak pernah mintak maaf kat aku apa yg dia dok fitnah aku.

La ni konon dok catat dhuha nak tunjuk baik. Hello....... bukan orang tak kenai hang sapa Ustaz Idris oi....

1 comment:

cikmatgelap said...

si deris ni dah boleh buat kenduri,laa ni nizar dah kalah,boleh le buat kenduri mee banjir udang campor kari ikan sembilang matang road,makan sampai berminyak muncong hang tu nanti deris oi

Popular Posts