>> 5 Terkini :

Friday, 4 March 2016

Perangai macam nie nak dakwah orang... aduhai Pengerusi Lajnah Tarbiyah PAS Perak..!!!

Abe Megat Rayyan
18 hrs ·

Dulu pakat usungla Kak Aisyah ni merata alam...
Bila dah tak separti dan tak serumah...
Di bodohkan pulak....

Kalau yg ckp tu jenis lepak kedai kopi...ok aku faham. Ni yang berilmu tinggi dan Pengerusi Lajnah Tarbiyah PAS Perak pulak...apa hal..

Angpa nilailah sendiri akhlak mereka ni...


4 comments:

An Anonymous said...

Setuju dgn wahab dawam...


Kita tentang dasar umno kerana x berpaksikan islam.. org umno ada yg tunai haji solat sedekah dll..nak wat pe kita tentang mereka.. tapi sbnrnya kita lebih nak tarik mereka atau dgn bahasa mudahnya nak selamatkan mereka dari parti puaka umno tu.. ada faham ke.. kalau x faham confirmed bangang..

Kita x nak berkuasa tu menunjukkan adab pejuang islam yg hanya akan menerima jawatan sekiranya dilantik.. bukan mcm PAN yg masih nk kekalkan kerusi yg dicuri dari PAS..

PAS nak jadi penasihat hanya selepas dan sebelum pilihanraya.. masa pilihanraya PAS tetap lawan UMNO.. faham ke idak ni? Kalau idak confirm bangang..

benartetapbenar said...

RALAT:
Maksud baru perkataan bhs melayu edisi 2016:
1. Broker : org yg terima habuan hasil kerja kluster
2. Barua : org yg di depan mnludah musuh tetapi di belakang jamban jilat org yg diludah
3. Tolol : puak yg kena kencing kepala brkali2
4. Anjing : yg mengaku menyalak babi
5. Babi : (masih tunggu pengakuan drp penyalak babi)

Anonymous said...

ini bukan lajnah tarbiyah tapi lahanat tarbiyah

tak mau aku sokong parti penasihat

Laura Jacobs said...

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi hari ini kami melalui e-mel supaya kita boleh memberikan syarat-syarat pinjaman dan syarat-syarat kami di: (saintloanss@gmail.com)

Popular Posts