>> 5 Terkini :

Tuesday 29 March 2016

Jika Bukan kerana Din Ayam itu Menantu Haji Hadi.............

Ipoh Mali


Rupanya Petang ni ada lagi jenaka hebat dari PAS.. kali ni dari Menantu Haji Hadi si Din ayam.. yang dia sibuk hal Lim guan Eng buat apa.. tulisan macam budak2.. pernah kah dia Cermin diri dia.. kalau dia bertanya kepada Lim guan Eng layak menerima harga rumah murah.. kami pun nak bertanya.. Jika Bukan kerana Din Ayam itu Menantu Haji Hadi..

1- Layak kah bekas peniaga pasar malam dan agen insuran , Duduk di Kerusi Penasihat Syariah GLC Selangor dengan Elaun puluhan ribu ? bukan kah Pengerusi Perangsang, Raja Idris hari ini adalah bekas Pengurus GLC Terengganu, Amanah Saham Gemilang (ASG) dan CEO TDM Group yg pernah dilantik haji Hadi ketika menjadi MB Terengganu yg juga abang Raja Petra.. apakah sebab ini Haji Hadi bermati matian mempertahan kan TSKI ? Conflict Of Interest ?

2- Layak kah Din Ayam Mendapat tawaran Saham Setengah Juta dari Perangsang tidak sampai 2 tahun dilantik ? apakah ada kaitan dan habuan dari TSKI ? dan sebabnya Haji Hadi beria ia mempertahankan TSKI sebagai MB?

3- Layak kah dia dilantik Ahli Majlis Syura Ulama? dimana ketokohan Ulama dan keilmuan dia ? apakah ketika itu dia dilantik disebabkan Ketua Dewan Ulama ketika itu harun Taib adalah rakan karib Haji Hadi?

4- Layak kah bekas peniaga pasar malam ni pakai BMW kononnya di katakan dibeli dibawah nilai dan di ubahsuai ?

5- Layak kah Din Ayam Mengeluarkan Watikah Calon Kota Damansara, melangkaui kuasa SU Agong PAS dan Majlis Pakatan, jika bukan Bapa Mertua dia Presiden PAS?

6- Layak kah dia memegang Jawatan YDP Kawasan PAS dan AJK PAS pusat jika bukan bapa mertua dia Presiden PAS?

Tidak ada satu pun bukti, ketokohan, Keilmuan Din Ayam untuk dia berada di tempat dia Sekarang.. Semuanya Kerana Pak mertua nya Haji Hadi..

Itu belum kita Soal isu No Plat mewah kereta Haji Hadi yg benilai puluhan ribu, tetapi Haji Hadi dapat percuma.. smile emoticon he he.. lain kali nak tunjuk pandai.. pandang kiri kanan dulu Din Ayam...

No comments:

Popular Posts