>> 5 Terkini :

Saturday 19 March 2016

NAJIB akan terus gelak besaq jika PAS berkelakuan seperti sekarang

Badri Al-Utaibi Al-Desouky 


Aku dituduh jahat dan berhati busuk oleh ahli PAS hanya kerana memberi penerangan yang tidak langsung dipercayai oleh mereka, tentang isu tidak konsisten serta ketidaktelusan prinsip perjuangan Presiden Hadi yang sudah mentalaq bersama Pakatan. 

Tak dinafikan Presiden adalah seorang ulamak bertaraf antarabangsa, namun Politik presiden ini dianggap kurang bijak dlm arus kini utk menentang regim BN yang kuat dibarisi oleh banyak parti komponen. 

Ditambah lagi PAS mewujudkan pula blok baru politik dlm mainstream politik Malaysia. Tindakan bercerai dgn Pakatan sebenarnya amat menguntungkan BN ... dan merugikan pembangkang. Wahai ahli PAS .... 

Aku tidak langsung membenci mereka , kerana mereka adalah sahabat seperjuanganku dalam kelompok pembangkang. Cuma ku terkilan dgn ijtihad politik Presiden PAS itu yg pasti menyusahkan PH dan pembangkang utk menang di PRU14 dgn memberi laluan mudah kpd BN hasil dpd talaq ini & pembentukan blok3.... 

Secara kira-kiranya di atas kertas, BN akan terus berkuasa di bumi Malaysia ini... dan Najib akan terus gelak besar di atas perpecahan yg berlaku dalam kalangan pembangkang ! Sedarilah wahai tuan Presiden, jgn jadikan diri itu sebagai alat hasil janji2 manis UMNOO ... Ingatlah pesanan AlMarhum TGNA - beringat2lah jgn masuk lubang biawak untuk kali ketiganya !!!!

1 comment:

Anonymous said...

Biawak saja yg akan masuk.lubang biawak...dasar biawak.

Popular Posts