>> 5 Terkini :

Friday, 4 March 2016

Apabila pengtabsub Hj Hadi kantoi mengatakan Hj Hadi ada jasa besar menyelesaikan Politik Yamen







7 comments:

An Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
An Anonymous said...

Bodoh jgk syed naim ni... kita ambil contoh terkini di malaysia.. iaitu sekiranya najib berjaya diturunkan akibat deklarasi selamatkan malaysia, lalu penggantinya adalah zahid.. adakah kita fikir akan selesai masalah negara?? Nampak tak kat sini? Pertama berjaya menurunkan najib tapi dtg pula masalah kedua iaitu diganti oleh zahid yg kita tahu pernah menumbuk seorg anak muda (macammana nak perintah negara??)..

So begitulah kesahnya di Yaman.. TGHH telah berjaya menyelesaikan satu sengketa tapi ada sengketa lain pula berlaku selepas itu yg mana ketika itu tugas TGHH yg pertama sudahpun selesai.. utk sengketa yg kedua, TGHH x diminta membantu.. takkan beliau nak terhegeh2.. makanya berlarutan plklah sengketa kedua itu sehingga kini... simple kan??

FAHAM KE IDAK NI TUAN SYED NAIM?

KALAU IDAK CONFIRMED BANGANG..

Sam Sung said...

An anon...ko ni setpol tghh ke..
KALO IDAK CONFIRMED BANGANG.
KAHKAHKAH

benartetapbenar said...

Aji adi di puja di sembah mcm tuhan ayoh pin...?

Mohd Daud Sulaiman said...

Maaf mencelah.. saya rasa soalan Sdr Syed Naim jelas. Pergolakan yg mana di Yaman TGHH selesaikan? Tahun 2010? 2011?
2012? atau 2015??

Tak payah ler cakap org bodoh. Jawap jer soalan tu....

air gunung said...

Tak tau la nak ckp lagu mana.
Itulah!
org belit serban psl nak dpt feel cintakan kekasiNYA.
Kan dah jadi masalah bila belit serban di kepala sbb nak belit org.

Hadisyiah said...

silap2 bukan hadi yg selesai politik yemen, entah2 dia yg semarakkan lagi syiah houti utk terus berkuasa di yemen

hadi adalah pro syiah

Popular Posts