>> 5 Terkini :

Friday, 28 August 2015

Masa PAS nak UG dengan UMNO tak boleh, datang PKR, DAP & GHB nak UG dengan BN boleh pula..!!?

Mat Alishah


KENAPA KERJASAMA ANTARA PKR DAP & GHB MENGAJAK BN UNTUK TUMBANGKAN NAJIB DAN WUJUDKAN KERAJAAN PERALIHAN ini di anggap sebagai UG versi pakatan rakyat 2.0 tanpa PAS...

Puak PAS kata hangpa nak UG boleh mai kami nak UG hangpa kata tak boleh....mana adil macam nie...

Pada aku sebenarnya memang tak boleh sebab hangpa pie bincang sorang2 tak bawa kawan2 pie bersama....

Bila pie sorang2 dia dah kira kot lain sebab boleh menimbulkan prasangka....jika dilihat dari segi persepsi macam2 perkara akan diperkatan untuk menimbulkan fitnah...

Ia berbeza dengan pie membuat tawaran dalam satu pakatan iaitu PKR DAP & GHB... bila dah ditetapkan ketetapan bersama maka turunlah berpencak bersilat atas nama bersama....dan jika ada masalah hadapilah bersama....

dan perkara ini boleh dilihat dalam perkara KONSENSUSU NASIONAL yang PKR usulkan dimana dia ajak PAS & DAP mai dengaq penerangan apa dia KONSENSUS NASIONAL tu, sians satu ketetapan bersama baru pie tawar kat BN... mcm tu jugak tawaran KIT SIANG yang mana beliau juga sarankan supaya DAP PKR PAS bersama BN mai perelok balik Malaysia....

Ini berbeza dengan UG PAS dimana pie sorg2 sembang balik tirai sapa pun tak tau tawar apa sembang apa....bila kantoi baru kalut nak habaq.....dan yg best sekali mai bertahun pecah lubang sekali lagi dok pie tawar kat KU LI jadi PM..... awat lekeh sangatkan pimpinan dlm Pakatan Rakyat...sampai dok pie jumpa musuh dan tawarkan jawatan.

Ini yang kita tak mau dimana kita tak nak menimbulkan persepsi yg membawa masalah kpd kita di depan hari...mudah2an anda semua faham...

4 comments:

yen uchop said...

Tuang Presideng PISoff dendam dengkingasn anwar, aku x peduli tapi dendam dia tak bertempat kerana melibatkan consequence (turutan kesan ) mengakibatkan kesusahan segala serbi ketas rakyat. Andaian kata TGNA masih berada, keadaan tak kan jadi sebegini.

lagu tu laa said...

Dulu masa duk dlm pakatan semua boleh turun wat demo x pa,tp bila dah keluaq dr pakatan kata lain pulak.dari halal dah jd haram.nak wat cam na depa ni suci lg menyucikan.

Anonymous said...

balik2 pakai nama orgbyg dh meninggal....cukup la tu..kau ingat kau tuhan ke..konfiden sngat ucapan kau ni....xyah pusing kiri kanan....isu kat atas tu ape pendiian kau....

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

Popular Posts