>> 5 Terkini :

Tuesday 19 April 2016

Bersemangat Haji Hadi kata PAS nak lawan DAP.. tapi hakikatnya jadi "BARUA UMNO"

Ipoh Mali


Bersemangat Haji Hadi, PAS nak lawan DAP.. kata depa nak letak calon DHPP kat semua kerusi DAP.. tapi bila tiba PRN Sarawak.. hanya 1 kerusi jer lawan DAP.. yg lain nya kerusi PKR.. kenapa hanya lawan 1 Kerusi jer dgn DAP ? kenapa depa lawan lebih 8 kerusi PKR .walaupun di kata PKR itu rakan kepada PAS.. PAS yg dulu mengisytiharkan bertanding di lebih 8 kerusi PKR.. Apakah PAS takut dengan DAP.. ?? jawapan nya tidak , PAS bukan takut dgn DAP.. tetapi PAS hanya mahu membantu BN(UMNO) memecahkan Undi Pakatan Harapan.. 

Kalau dia lawan kerusi DAP, PAS hanya akan memecahkan Undi Bumiputera.. dan ini akan sebabkan DAP menang mudah.. PAS hanya mahu selamatkan BN.. mereka lah Khadam BN yg sebenar..

Jadi Percaya lah Saudara Saudara ku sekalian.. kita menentang PAS bukan sebab dasar dia Islam, tetapi kita menentang PAS sebab mereka barua UMNO, Itu lah yg akan dilakukan PAS di Semenanjung.. mereka hanya jalankan agenda pecahkan Undi Pembangkang.. Bersedia lah kita untuk menentang golongan Khawarij ini menjelang PRU14..

‪#‎selamatkanmalaysia‬ ‪#‎pakatanharapan‬ ‪#‎pasumno‬ ‪#‎harapanbaru‬ ‪#‎prnsarawak‬

No comments:

Popular Posts