>> 5 Terkini :

Sunday 14 December 2014

Adakah Pas bakal pupus di Kedah dan digantikan dgn PasMa??

Segmen Tahukah Hgpa!!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxatW1Ly48WHYv4Cml4HyMyRE1vrlsq6MlwzYImp1bMXallYuPDq8rY7NDH0mJ2QvRAhB4rWF7ZYYMBPv4q6zGJGro_6UYCJcq1Zvx7wjtS8V1dRDOnphatvY-tegoE8aOqMHRwxPFy3g/s350/baba+foto+rasmi.JPG
Ketika ini di dalam scene politik Pas Kedah sedang berlangsung perebutan yg agak sengit..dikhabarkan ketika ini pepuak PasMa sedang cuba memujuk Tuan Guru Haji Salleh (dlm gambar) untuk menyertai perjuangan PasMa..

Bagi org luaq yg tak kenai sapa dia TGHS ni..dia adalah seorang ulamak besar Pas Kedah yg dihormati oleh semua pihak..dikhabarkan juga Tuan Guru Haji Rahim drp Pendang sudah pun berminat untuk menyokong PasMa..jadi sekarang ini geng2 PasMa cuba mendapatkan sokongan TGHS pula bagi mengukuhkan kedudukan PasMa di Kedah..

Tak tahulah sama ada TGHS akan menerima pelawaan PasMa ataupun tidak..namun sekiranya TGHS menerima dan menyokong PasMa..ianya pasti akan memberi tekanan hebat kpd Pas Kedah yg dipimpin oleh Mahfuz Omar..

Mahfuz Omar yg pada mulanya mahu bermain playsafe..kini sudah menunjukkan tanda2 tekanan setelah puak PasMa semakin kukuh di Kedah seterusnya menjadikan puak2 UG di Kedah semakin kehilangan punca dan rentak..ramai tok2 guru Pas di Kedah dikatakan semakin condong kpd perjuangan PasMa..

Adakah Pas bakal pupus di Kedah dan digantikan dgn PasMa??? Sama2 kita tunggu dan lihat nanti..oh ya..jgn lupa beli kuaci..menonton sambil kunyah kuaci lagi sodap beb!

sumber :  Wan Suhaijie Aupn

No comments:

Popular Posts