>> 5 Terkini :

Saturday 30 August 2014

Panas : Pimpinan Besar PAS bersama 3 ADUN PKR ada Jumpa Najib


Panas... Kami dapat info dari sumber mengatakan satu perjumpaan telah diadakan antara seorang PIMPINAN BESAR PAS dan 3 ADUN PKR berjumpa NAJIB...!!!
 Tadi aku jumpa seorang kenalan rapat aku .... lama dok sembang dan dia bagitau aku 1 perkara yg aku nak up kat sini untuk penjelasan.... 
Aku dibagitau bahawa ada seorang pimpinan tertinggi parti aku dah deal dgn Najib melalui seorang ahli korporat besar dr Amona untuk bawa 3 org Adun PKR Selangor berjumpa Najib untuk cross. Perjumpaan telah berlaku di mana 3 Adun telah dibawa dengan kereta gelap berjumpa Najib..... 
soalannya..
a) Siapakah pimpinan tertinggi dr parti aku itu?
b) Siapakah 3 org Adun yang dibawa berjumpa Najib untuk cross?
 
Ya Allah... jika kemenangan aku dapat meninggikan martabat islam, kau menangkanlah... jika kemenangan aku memudharatkan islam, kau kalahkan aku...
Sabar sebentar kami nak pergi cari maklumat lagi...

No comments:

Popular Posts