>> 5 Terkini :

Saturday, 23 May 2015

Kesian Kader2 yg menjadi pengikut Pandir2 dalam PAS..

Kesian Kader2 yg menjadi pengikut Pandir2 dalam PAS..


Pemikiran POLITIK Haji Hadi setaraf Ketua Kampung jer... wakakaka...
Patutlah jadi MB Trangganu sepenggal jer..
" PAS benarkan kerajaan betulkan kelemahan "

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang memuji Rancangan Malaysia Ke-11 (RMK11) yang dibentangkan perdana menteri di parlimen semalam.

Kata Abdul Hadi, ada perkara positif dalam rancangan kerajaan itu walaupun pada masa sama, ada yang negatif.

Harakahdaily melaporkan Abdul Hadi sebagai berkata, antara perkara positif pada pandangan Ahli Parlimen Marang itu ialah "kemudahan yang sudah ada."

"Ada yang negatif ada yang positif, kemudahan-kemudahan yang sudah ada tapi masih ada yang ketinggalan di Pantai Timur," katanya kepada media selepas solat Jumaat di Rusila hari ini.

Mengenai aspek negatif, Abdul Hadi dilaporkan merujuk kepada kewujudan ramai rakyat yang masih terpinggir daripada kemudahan infrastruktur dan tidak sempurna walaupun mencapai kemerdekaan sejak lebih 50 tahun lalu.

Dalam kenyataan sama, Abdul Hadi juga menyatakan pendirian PAS untuk "memberi peluang kepada kerajaan untuk membetulkan semua kelemahan itu."

"Kita beri peluang dia (kerajaan) betulkan itu semua. Insya-Allah saya akan berucap (di parlimen) Isnin atau Selasa," katanya

Note :

Haji Hadi baru balik dr Singapura tak kan dia tak boleh bandingkan kemudahan Singapura dgn Malaysia jauh bagai langit dgn bumi..?

Dah mcm Nik Abduh pulak aku tgk Tuan Presiden PAS...

Macam org bercinta pulak.. awek kita kentut dgn kuat, kita akan kata " Awak kentut dah ok, cuma masih boleh diperbaiki lg.. cuba kentut slow sikit.. saya cadangkan awak jgn kentut sekali gus sebab akan menghasilkan bunyi yg kuat cuba awak kentut sikit2 dulu baru bunyinya tak kuat " saya bagi awak peluang utk perbaiki teknik kentut awak tu... TZI

Hahaha...!!! Satu Analogi Kentut dalam Politik UG
********************************
Teuku Zacharyah Iskandardar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO

3 comments:

Portgas D. Roy said...

Memang tepat sekali ngan analogi kentut.

Anonymous said...

Dia pergi ke Singapoe duduk dalam hotel saja lagi pun disana bukankah banyak cina mana mahu dia nak berjalan melihat sekeliling nanti terserepak dengan nyonya pakai seluar dalam pula,subhanallah,na'uzubillah.

Anonymous said...

Perasit sebenar dalam PAS ialah Haji Hadi Awang sebab kerana dialah segala-segalanya berlaku kecelaruan dalam PR ,kalau nak putus hubungan putus saja usah berdolak dalik,kami ahli PAS bawahan sudah muak denagan kata-kata munafik seorang ketua yang mengaku ulama,kami bersusah payah penyokong semasa KRU bagi memenangkan calun tapi pemimpin sendiri mengeluarkan kenyataan PAS tidak perlu menang yang perlu prinsip dijaga ,apakah selam ini PAS bertanding hanya untuk suka-suka saja,amat menduka cita sekali seorang pemimpin sanggup berkata demikain . Amat mengecewakan kami yang dibawah dan miskin ini kerana pemimpin kami sendiri tidak ada punya wawasan untuk majukannegara.Apakah dengan beria-ia sangat hudud itu rakyat bertbangsa melayu akan berjaya,saya orang islam dan percaya hukum Allah itu adalah benar tapi biarlah kita berkuasa dulu baru boleh bercakap bab hukum islam,bodoh punya pemimpin. Takbir!!!!!.

Popular Posts