>> 5 Terkini :

Thursday 5 November 2015

Antara IJTIHAD 2 Mursyidul Am - Zaman TG Nik Aziz & TG Haron Din

IJTIHAD SIAPA BERCABANG CAPANG


Ijtihad TGFN dan TGNA Tahaluf Siyasi bersama DAP dalam Pakatan Rakyat adalah terbaik dalam abad ini dan sesuai dengan iklim politik Malaysia (system sama diamalkan BN UMNO). 

Buktinya keputusan PRU 2008 dan 2013. Persoalan Hudud yang dibangkitkan oleh PAS dan DAP bukan lah masalah besar jika MSU dan Presiden PAS benar2 faham Sunnah dan bersabar dalam tindakan dakwah, dimana kejayaan menguasai Parlimen Malaysia wajar menjadi agenda utama Pembangkang.

Bukti utama ijtihad TGFN dan TGNA supaya menumbangkan BN UMNO adalah benar wajar menjadi agenda utama sebelum Hudud dan Ijtihad MSU dibawah TGHD / TGHA sebaliknya, terbukti SALAH bila mana janji UMNO menyokong usul Hudud di Parlimen sehingga kini tidak berlaku.

Lebih parah lagi Ijtihad MSU di bawah TGHD dan TGHA telah meruntuhkan Tahaluf Siyasi Pakatan Rakyat dan tertubuhnya Parti Amanah Rakyat. Jika tidak sudah tentu percaturan politik semasa dalam keadaan BN UMNO kucar kacir dapat di manafaatkan Pembangkang untuk ke Putrajaya dengan mudah dan lebih cepat dan teratur mengikut perancangan DSAI, TGFN dan TGNA.

JELAS Ijtihad MSU di bawah TGHD dan TGHA yang berseorangan sangat tidak dominan dengan keadaan politik semasa dan lebih PARAH lagi PAS dengan tanpa perasaan malu mengikat kerjasama pula dengan UMNO.

DASAR yang di bina bertahun2 oleh 3 pemimpin DSAI, TGFN dan TGNA telah di KHIANATI oleh ke egoaan Ijtihad se kumpulan "Ulama gagal" memahami senario politik Malaysia.

MSU di bawah TGHD dan Presiden PAS TGHA wajar di pertanggong jawabkan. Rakyat tidak harus berdiam diri, kerana apapon usaha yang pucuk pimpinan pembangkang lakukan kunci utama nya adalah RAKYAT PENGUNDI ATAS PAGAR dan dibantu Pengundi PKR, DAP, PAN, PAS dan Pengundi2 Kerajaan (yg sedar khilaf besar berlaku ketika ini)

2 comments:

Anonymous said...

Hadi adalah raja segala celaka kpd rakyat dan islam.

Anonymous said...

Amazing, day after day, this PM talks like everything is going beautifully, perfectly. He is either insane, in a dream, in another world or overwhelmingly dishonest right through all the blood & bones, endlessly pretending & deceiving. A leopard never changes its spots. It’s exactly like he burglared your house stuffed all the cash & jewellery in a large sack, then pulled out the gun & killed Altantuya, P.I. Bala, Teoh B H, AM Bank’s Hussain, Morais (all happened to gather there) & smiled at their children & said: Merry Christmas & Kong Hee Fatt Choy, Enjoy! God Bless You! & waved goodbye to the orphans.
The sooner you arrest him the better. Minimum response is: Nationwide stop-work & traffic blockade. He is the greatest disgrace, not just to M'sia but to all of human race. He is most nauseating (vomiting) to everyone in the democratic, non-corrupt world.


Popular Posts