>> 5 Terkini :

Saturday 14 May 2016

"Boboi PKR" bersungguh-sungguh nak jatuhkan AMANAH nampaknya nie..!!

Abe Awang Malaya


Nampak pada gaya Boboi, memang bersungguh betul dia nak letak calon PKR di Sungai Besar....... Boboi memang sengal.... Pertama, Boboi tak peduli samada pimpinan PKR lain setuju atau tidak untuk bertanding di Sungai Besar.

Kedua, Boboi harap PAS setuju dengan kerjasama yang telah dirundingkan dengan Stopa Ali, iaitu PAS bertanding di Kuala Kangsar sahaja, manakala PKR bertanding di Sungai Besar.... Tapi lebai PAS yang lain tetap mahu PAS bertanding dua-dua.

Jadi, apa tujuan Boboi yang sebenar, siang-malam berada di Sungai Besar sekarang...?

Menurut bacaan aku, sebenarnya Boboi hendak memampuskan Amanah... Boboi masih bermimpi untuk bersama dengan DAP dan PAS seperti Pakatan Rakyat dulu..... Boboi rasa kedudukannya tenggelam atau terancam, kalau bersama Amanah, kerana pemimpin Amanah semuanya orang cerdik..... Boboi lebih selesa duduk bersama lebai PAS, sebab lebai PAS semuanya bodo-bodo belaka.... senang Boboi nak kelentong.

Kalau pun PKR tak bertanding di Sungai Besar, Boboi pergi sana untuk hasut pengundi supaya jangan undi Amanah.

3 comments:

Unknown said...

Azmin tolong jgn tolol..
Bila-bila kami boleh menghasut supaya kamu kalah dalam PRU 14 kalau kami nak. Tolongla berubah jadi jujur sebab musuh kami UMNO dan mungkin jugak PAS memihak UMNO.
Sebelum kami bengang dengan kamu, tlg kembali ke pangkal jalan, Tuan MB masih sebahagian daripada kami TAPI tidak mustahil satu masa tuan akan kami anggap sebagai musuh. So tlg berubah. salam.

Anonymous said...

blog khadam rupanya...koh koh koh

LIM SABUN said...

Org AMANAH mmg cepat syak wasangka dan busuk hati.

Popular Posts